Vi vann ”Årets samarbete” på Stora Influencerpriset

I fredags var det dags för gala, när första upplagan av Stora Influencerpriset gick av stapeln i Stockholm. Kvinnliga Äventyrare var nominderade i kategorin ”Årets samarbete”, som tilldelas en influencer och ett varumärke som skapat ett relevant och engagerande samarbete.

Efter pirrig väntan avslöjades resultatet: Kvinnliga Äventyrare vann!

Juryns motivering löd:

I ett högst relevant samarbete har aktörerna lyckats med konststycket att verkligen engagera sin målgrupp. Tillsammans utmanar de den stereotypa synen på att män är de som kan göra upp eld och hugga ved och i det enar de kvinnor som älskar äventyr i naturen. Samtidigt uppmanar de dessa kvinnor att ta plats som experter inom outdoorbranschen. Årets samarbete är ett ypperligt exempel på influencer marketing.

Vi vill rikta ett stort tack till alla ni grymma äventyrare som engagerar er och sprider pepp, inspiration och energi. Det är NI som gör allt möjligt och ni har en enormt stor del i det här priset.

Priset betyder oerhört mycket för oss i vårt arbete och är ett otroligt fint erkännande för arbetet. Det ger oss nu dessutom en extra energikick att fortsätta köra så det ryker – för de här frågorna är viktiga på riktigt.

Fortsätt nu sprida peppen, inspirera och stötta varandra. Vi är alla Kvinnliga Äventyrare.

Kram på er!
Emelie & Angeliqa

 

stora-influencerpriset-2017-arets-samarbete-morakniv-vandringsbloggen-angeliqa-mejstedt-emelie-broms-01
Angeliqa och Emelie är (minst sagt) glada efter vinsten.

Häng med oss!

Nyfiken på mer?
Här skriver Angeliqa på Vandringsbloggen om kvällen och priset: Årets samarbete på Stora Influencerpriset.

Lämna en kommentar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *